REGULAMINY

Na tej stronie znajdziesz zbiór regulaminów, które są dla Ciebie istotne jako dla użytkownika naszej strony internetowej.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
ZAKUP VOUCHERA „PODARUNEK DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY”
ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG SEKRET SPA

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Dowiedz się, czym są pliki cookies i dlaczego z nich korzystamy

Ze względu na fakt, iż w serwisie dostępnym pod adresem www.sekretspa.pl, używamy narzędzi badających ruch użytkowników na stronie, wypełniamy obowiązek informacyjny w zakresie polityki prywatności (cookies).

Administratorem plików cookies Użytkowników serwisu www.sekretspa.pl jest firma:

INSTYTUT ZDROWIA I URODY SEKRET SPA BARBARA BUCZYŃSKA
55-080 Smolec, ul. Modrzewiowa 4
Polska, NIP: 6121631895
 

Dane zbierane automatycznie: PLIKI COOKIES

Dane te, są przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika, która jest udzielana poprzez kliknięcie przycisku OK/Zgadzam się przy informacji o wykorzystywaniu plików cookies. Informacja ta wyświetla się, gdy Użytkownik pierwszy raz odwiedza serwis, niezależnie od strony, od której rozpoczyna przeglądanie serwisu. Jeśli Użytkownik nie chce, aby jego dane były przetwarzane, rezygnuje z przeglądania zasobów serwisu.

Kiedy zbieramy cookies?
W momencie wejścia do serwisu z jakiegokolwiek urządzenia pobierane są informacje takie, jak: typ przeglądarki, system operacyjny, z jakiego korzysta Użytkownik, a także dane o ilości Użytkowników i czasie, w jakim korzystają z serwisu oraz o stronach, jakie tu przeglądają. Te dane w postaci niewielkich plików tekstowych zostają zapisane i są przechowywane w pamięci urządzenia. Są w 100% nieszkodliwe, nie stanowią danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, nie pozwalają zidentyfikować Użytkownika, jednak Użytkownik ma prawo nie chcieć ich udostępniać.
Tylko administrator plików cookies ma do nich dostęp.

Co to są cookies?
obejrzyj film na ten temat

Po co nam te dane?
Wykorzystujemy dane czysto statystycznie, by sprawdzić, np. jakie informacje cieszą się największym zainteresowaniem. Dzięki temu możemy wzbogacać zasoby strony o treści, których poszukują Użytkownicy.

Systemowo, cookies dzielą się na:

  • stałe (pozostają w komputerze/tablecie/smartfonie użytkownika przez określony czas)
  • sesyjne (zbierają informacje o czynnościach użytkownika jedynie podczas danej sesji i są usuwane po jej zakończeniu)
  • pochodzące od partnerów zewnętrznych (np. Facebook, Instagram, YouTube, Google Analytics, Google Maps itp.).

Dane te pozwalają na utrzymanie sesji, prawidłowe działanie i wyświetlanie serwisu na ekranach Użytkowników, skuteczne cofanie się do oglądanych wcześniej stron, a także umożliwiają wyświetlanie mapy dojazdu do gabinetu, filmów zamieszczonych w serwisie YouTube oraz integrowanie serwisu z mediami społecznościowymi.

Na jakiej podstawie je przetwarzamy?
Podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.

Jak zarządzać plikami cookies?
Tymi danymi Użytkownicy mogą także łatwo zarządzać osobiście, na przykład poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki lub usunięcie przechowywanych cookies. Należy jednak pamiętać, że korzystanie z niektórych serwisów może być wtedy utrudnione lub nawet całkiem niemożliwe. Aby znaleźć informacje o tym, jak wyłączyć pliki cookies, kliknij przycisk “Pomoc” w przeglądarce:

Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 6.0 i wyższe: 

1. Z paska Menu wybierz zakładkę Narzędzia/Tools, a następnie zakładkę Opcje Internetowe/Internet Options.

2. Kliknij opcję Poufność/Confidentiality.

3. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Microsoft Internet Explorer 5:

1. Z paska Menu wybierz zakładkę Narzędzia/Tools, a następnie zakładkę Opcje Internetowe/Internet Options.

2. Kliknij opcję Bezpieczeństwo/Security.

3. Wejdź w opcję Internet, a następnie w opcję Spersonalizuj poziom/Custom Level

4. Znajdź pole Cookies i dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Netscape 6.X i 7.X:

1. Z paska Menu wybierz zakładkę Edycja, a następnie zakładkę Preferencje

2. Kliknij opcję Poufność i bezpieczeństwo.

3. Następnie należy wybrać pozycję „Cookies”.

4. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Firefox:

1. Z paska Menu wybierz zakładkę Narzędzia, a następnie zakładkę Opcje.

2. Kliknij opcję Prywatność.

3. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Safari 3.x dla komputerów Mac OS X: 

1. Z paska Menu wybierz zakładkę Edycja.

2. Kliknij opcję Preferencje.

3. Kliknij opcję Bezpieczeństwo.

4. Kliknij opcję Wyświetl pliki cookies.

5. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Chrome – czytaj tu

 

Polityka prywatności może ulec zmianie.

Data ostatniej modyfikacji: 25.05.2018

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dowiedz się, jakie dane nam powierzasz i jak je przetwarzamy

Ze względu na fakt, iż w serwisie dostępnym pod adresem www.sekretspa.pl, używamy narzędzi badających ruch użytkowników na stronie, wypełniamy obowiązek informacyjny w zakresie polityki prywatności (cookies).

Administratorem plików cookies Użytkowników serwisu www.sekretspa.pl jest firma:

INSTYTUT ZDROWIA I URODY SEKRET SPA BARBARA BUCZYŃSKA
55-080 Smolec, ul. Modrzewiowa 4
Polska, NIP: 6121631895
 

Zbierane są następujące dane osobowe: IMIĘ, NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY

Są one zapisywane podczas wysyłania wiadomości przez formularz kontaktowy i używane wyłącznie w celu odpowiedzi na przesłane przez Użytkownika zapytanie lub wiadomość innego rodzaju.

Dane te, są przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika, która jest udzielana na podstawie informacji o przetwarzaniu danych zamieszczonych pod formularzem kontaktowym. Osoba, która świadomie podejmuje kontakt poprzez formularz, decyduje się na podane swoich danych w celu umożliwienia Administratorowi strony podjęcia oczekiwanego przez nią kontaktu. Jeśli Użytkownik nie chce, by jego dane były w ten sposób przetwarzane, może wybrać inną formę kontaktu – np. telefoniczny, a numer telefonu znajduje się tuż obok formularza kontaktowego.

Powyższe dane nie są udostępniane stronom trzecim, nie są przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy oraz załatwienia sprawy opisanej w formularzu – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

Posiadamy administracyjne, techniczne i fizyczne zabezpieczenia, aby chronić te dane przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem lub nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem.
Odbiorcą tych danych osobowych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (firma hostingowa).
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora, a w przypadku przetwarzania na podstawie zgody do momentu cofnięcia przez Państwa zgody.

Zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE mają Państwo prawo do informacji, jakie Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych. Wydanie pierwszej kopii danych jest bezpłatne, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę. Przysługuje Państwu prawo do poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych. Przysługuje Państwu także prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji, kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których informował; kiedy wycofają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej), jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego Administratora. Macie Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Polityka przetwarzania danych osobowych może ulec zmianie.

Data ostatniej modyfikacji: 24.05.2018

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki należy skontaktować się z nami pisząc do: Instytut Zdrowia i Urody Sekret Spa Barbara Buczyńska, ul. Modrzewiowa 4 55-080 Smolec .

 

 

 

ZASADY ZAKUPU VOUCHERA PODARUNEK DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY

Dowiedz się, jak kupić nasz voucher i jakie są zasady jego realizacji

Informacje ogólne:

Voucher można zakupić osobiście w Instytucie Zdrowia i Urody Sekret Spa przy ul. Modrzewiowej 4 w Smolcu, drogą mailową lub też kontaktując się z Recepcją pod nr tel. 884861888 lub adresem e-mail: info@sekretspa.pl 

Voucher zawiera następujące informacje:
– imię i nazwisko osoby dla której został zamówiony (ewentualnie wystawiony in blanco)
– termin ważności: 3 miesiące od daty wystawienia
– numer vouchera 

– kwotę przeznaczoną na voucher (istnieje możliwość nie wpisywania)
– telefony kontaktowe do Instytutu, aby Osoba Obdarowana mogła potwierdzić i ustalić termin wykorzystania vouchera

Warunki zakupu:

  1. Voucher można zamówić telefonicznie kontaktując się z recepcją Instytutu lub adresem e-mail info@sekretspa.pl.
  2. Po złożeniu zamówienia należność za zakupiony voucher można uregulować osobiście: gotówką lub kartą kredytową.
  3. Zakupiony voucher zostanie wysłany na wskazany adres lub przekazany w recepcji natychmiast po uregulowaniu należności gotówką lub kartą kredytową .
  4. Standardowo Voucher zapakowany jest w elegancką kopertę. 

Warunki realizacji vouchera:

  1. Obdarowana osoba po otrzymaniu vouchera dokonuje rezerwacji terminu powołując się na numer vouchera.
  2. Ważność Vouchera nie podlega przedłużeniu.
  3. W celu umówienia się na wizytę należy skontaktować się z Instytut Zdrowia i Urody Sekret Spa maksymalnie na 1 tydzień przed końcem ważności Vouchera.
  4. Voucher traci ważność wówczas gdy klient zarezerwował termin wizyty i nie stawił się w Instytucie w umówionym terminie bez wcześniejszego (min 24 h przed wizytą) powiadomienia.
  5.  Rodzaj zabiegu wykupionego poprzez Voucher można zamienić na inny zabieg o tej samej wartości. Istnieje też możliwość dopłaty.
  6. Voucher nie jest wymienialny na środki pieniężne w całości ani w części, nie może również zostać zwrócony.
  7. Voucher nie jest ściśle związany z nazwiskiem osoby, dla której był zakupiony. Można go przekazać innej osobie do wykorzystania.
  8. Instytut nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zagubienie “Podarunku dla Wyjątkowej Osoby””
  9. Ewentualne zapytania w kwestii realizacji vouchera prosimy kierować do recepcji.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG W INSTYTUCIE ZDROWIA I URODYSEKRET SPA

Poznaj zasady korzystania z naszych usług

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetologicznych oraz medycyny estetycznej świadczonych w instytucie kosmetologii i medycyny estetycznej SEKRET SPA, zwanego dalej „Instytutem”.
  2. Klienci Instytutu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetologicznego lub medycyny estetycznej, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.

Klienci

  1. Klientem Instytutu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Instytutu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

Pracownicy

  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownicy Instytutu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  3. Wszelkie odstępstwa od zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, managerowi lub innemu członkowi obsługi Instytutu.

 

Świadczenie usług kosmetologicznych, medycyny estetycznej

  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  2. Każdy Klient jest zaznajomiony z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  3. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  4. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  5. Klient jest zobowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

 

Płatność

  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetologiczne lub medycyny estetycznej. Cennik Zabiegów jest dostępny w Instytucie oraz dostępny w Internecie pod adresem www.sekretspa.pl
  2. W Instytucie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, przedpłata na nr rachunku bankowego.
  3. Instytut zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Instytucie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
  4. W Instytucie dostępne są także Pakiety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie, których zasady obwarowane są odrębnymi zasadami.

 

Odpowiedzialność

  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Instytutu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Instytut ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie, pozostawione w miejscu do tego przeznaczonym. Instytut nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Instytucie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  3. Instytut ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
  4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Instytutu.
  5. Instytut nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetologiczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

 

Rezerwacje

  1. Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Instytucie osobiście, telefonicznie, e-mailowo lub on-line przez stronę: (wkrótce auaktualnienie)
  2. Trzykrotne nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 48 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Instytut do zablokowania możliwości rezerwowania wizyt on-line. Wówczas rezerwacja wizyt jest możliwa jedynie poprzez kontakt z recepcją. Rezerwacja wizyty jest możliwa po przedpłacie 30% wartości usługi która ma być wykonana w zarezerwowanym terminie.
  3. W przypadku braku przedpłaty za usługę Pracownik Instytutu ma również prawo odmówić dalszych rezerwacji dla tego Klienta oraz w przypadku zabiegów wykupionych w ramach pakietów do zakwalifikowania zabiegu jako wykonany, co wiąże się z pobraniem odpowiedniej opłaty.
  4. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Instytut zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
  5. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  6. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Instytutu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  7. W szczególnych przypadkach Instytut zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Instytut jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
  8. Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.

 

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Instytucie w dowolnej formie.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Instytucie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Instytutu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Instytut dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, Instytut może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Instytut zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.

 

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Instytut lub Pracownicy.
  2. Instytut zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Instytucie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetologicznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 20.12.2017r.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PAKIETU ZABIEGÓW I KARNETÓW

§1. Definicje

1. Instytut  Sekret Spa– należy przez to rozumieć Firmę świadczącą usługi kosmetyczne z siedzibą Smolec, ul. Modrzewiowa 4

2. Zabiegi – usługi kosmetyczne świadczone przez Instytut Sekret Spa zgodnie z aktualną ofertą dostępną w Instytut Sekret Spa.

3. Pakiet zabiegów – należy przez to rozumieć usługę świadczoną przez Instytut Sekret Spa polegającą na zobowiązaniu do wykonania określonej ilości i rodzaju zabiegów ustalonej z Klientem w  zakupu Pakietu zabiegów w terminach i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

4. Karnet – należy przez to rozumieć dokument lub inny nośnik informacji potwierdzający zakup Pakietu zabiegów.

5. Podarunek dla Wyjątkowej Osoby – należy przez to rozumieć usługę świadczoną przez Instytut Sekret Spa polegająca na zobowiązaniu do wykonania określonego rodzaju zabiegu na rzecz osoby wskazanej przez Klienta w terminach i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

6. Klient – należy przez to rozumieć osoby fizyczne nabywające usługi świadczone przez Instytut Sekret Spa zgodne z aktualną ofertą oraz niniejszym Regulaminem.

7. Beneficjent – należy przez to rozumieć osobę, na rzecz której Klient dokonał zakupu usługi, której zasady świadczenia wynikają z aktualnej oferty Instytut Prestiż oraz niniejszego Regulaminu, posiadacza dokumentu obejmującego Podarunek dla Wyjątkowej Osoby.

8.Karta bankowa – należy przez to rozumieć każdy rodzaj karty kredytowej, debetowej, za pomocą której możliwe jest skuteczne dokonywanie płatności bezgotówkowych.

§2. Instytut Sekret Spa oferuje:

a) Pakiety zabiegów, które uprawniają Klientów do korzystania z określonych zabiegów w imiennym Karnecie,

b) Podarunki dla Wyjątkowej osoby, które uprawniają Beneficjentów do korzystania z określonych w nim zabiegów.

2. Karnety oraz Podarunki dla Wyjątkowej Osoby  można zakupić w Instytucie Sekret Spa dokonując płatności gotówką lub kartą bankową albo poprzez stronę internetową oraz dokonanie płatności przelewem na rachunek Instytut Sekret Spa.

3. Karnet i/lub Podarunek dla Wyjątkowej Osoby jest ważny pod warunkiem dokonana zapłaty. Jako dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Instytut Sekret Spa lub dzień dokonania płatności gotówką lub kartą bankową.

§3.

1. Klient posiadający Karnet upoważniającego do skorzystania z pakietu zabiegów jest uprawniony do jego wykorzystania wyłącznie w terminie na nim określonym, przy czym okres ważności Karnetu wynosi maksymalnie:

a) 12 miesięcy od dnia jego sprzedaży w przypadku gdy Karnet upoważnia do zabiegów karboksyterapii i mezoterapii igłowej.

b) 6 miesięcy od dnia sprzedaży Karnetu – w przypadku innych zabiegów wynikający z aktualnej oferty.

2. Beneficjent posiadający Podarunek dla Wyjątkowej Osoby  upoważniającego do skorzystania z określonego zabiegu jest uprawniony do jego wykorzystania w terminie w nim określonym, przy czym maksymalny okres ważności Podarunku dla Wyjątkowej Osoby  wynosi 3 miesiące od dnia jego zakupu przez Klienta.

3. Niewykorzystanie pakietu zabiegów wynikających z Karnetu lub zabiegów określonych w Podarunku dla Wyjątkowej Osoby w terminach określonych w ust. 2 i 3 powyżej jest równoznaczne z utratą ważności Karnetu lub Podarunku dla Wyjątkowej Osoby, co stanowi podstawę do odmowy wykonania niewykorzystanych zabiegów. Klientowi oraz Beneficjentowi nie przysługują w takim przypadku żadne roszczenia wobec Instytutu Sekret Spa w zakresie niewykorzystanych zabiegów, w szczególności nie przysługują roszczenia o zwrot odpowiedniej części ceny uiszczonej za Karnet lub Podarunek dla Wyjątkowej Osoby.

§4.

1. Pakiet zabiegów objętych Karnetem realizowany jest sukcesywnie w trakcie kolejnych wizyt w Instytucie Sekret Spa.

2. Podarunek dla Wyjątkowej Osoby należy zrealizować w trakcie jednej wizyty, chyba że obejmuje on więcej niż jeden zabieg.

§5.

1. Karnet nie może zostać udostępniony innej osobie.

2. Karnet nie jest środkiem płatniczym. Nie może zostać zamieniony na gotówkę, zarówno w całości jak i częściowo, a nie w pełni wykorzystana kwota pakietu nie podlega zwrotowi.

3. Ceny zabiegów w ramach każdego z pakietów zabiegów oraz Podarunku dla Wyjątkowej osoby ustalane są na podstawie aktualnej na dzień zakupu oferty Instytutu Sekret Spa i nie łączą się z innymi promocjami oraz rabatami. Kwota cena zakupu Karnetu i Pakietu dla Wyjątkowej Osoby nie podlega rejestracji na karcie promocyjnej Freebee.

4. Klient nabywający Karnet lub Podarunek dla Wyjątkowej Osoby otrzymuje potwierdzenie zapłaty (paragon). Możliwe jest wystawienie faktury VAT w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania przez Klientem.

5. Instytut Sekret Spa nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie Karnetu lub Podarunku dla Wyjątkowej Osoby po jego przekazaniu Klientowi. Klientowi ani Beneficjentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Instytutu Sekret Spa z tytułu utraty (w tym również kradzieży) lub zniszczenia Karnetu lub Podarunku Sekret Spa w taki sposób, że nie jest możliwe określenie osoby uprawnionej, ilości i rodzaju wykupionych zabiegów, czy ilości i rodzaju wykorzystanych zabiegów.

§6.

1. Zabiegi realizowane są w wyłącznie w godzinach otwarcia Instytutu Sekret Spa, zgodnie z informacją zawartą na stronie internetowej oraz w siedzibie Instytutu Zdrowia i Urody Sekret Spa.

2. Termin realizacji poszczególnych zabiegów objętych Karnetem lub Podarunkiem dla Wyjątkowej Osoby należy uzgodnić z przedstawicielem Instytutu Sekret Spa w recepcji osobiście lub pod numerem telefonu 884861888 – informując o tym jakie zabiegi będą realizowane w ramach pakietu. Podczas rezerwacji należy podać numer Karnetu oraz inne dane niezbędne do dokonania rezerwacji (imię, nazwisko, numer telefonu).

3. W przypadku, gdy z przyczyn zależnych od Klienta lub Beneficjenta umówiona wcześniej wizyta nie może się odbyć, Klient lub Beneficjent zobowiązany jest do poinformowania Instytutu Sekret Spa co najmniej 24 godziny przed umówioną wizytą oraz ustalenia innego terminu z uwzględnieniem możliwości Instytutu Sekret Spa. W przypadku odwołania wizyty w okresie krótszym niż 24 godziny przed umówioną wizytą oraz w przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę – umówiony zabieg uznaje się za zrealizowany, a Klientowi lub Beneficjentowi nie przysługuje wobec Instytutu Sekret Spa żadne roszczenie z tego tytułu.

§7.

1. Realizacja zabiegu wynikającego z Karnetu zostanie odnotowana w Karnecie poprzez wskazanie daty wykonania zabiegu oraz pieczątki przedstawiciela Instytutu Sekret Spa. Karnet podlega zwrotowi po wykorzystaniu wszystkich zabiegów objętych Karnetem.

2. Realizacja zabiegu objętego Podarunkiem dla Wyjątkowej Osoby odnotowywany jest w systemie komputerowy, a dokument obejmujący Podarunek dla Wyjątkowej Osoby podlega zwrotowi z chwilą jego wykorzystania.

§8.

1. Klient oraz Beneficjent zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.

2. Zakup Pakietu zabiegów oraz Podarunku dla Wyjątkowej Osoby stanowi potwierdzenie, że Klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

3. Klient zobowiązany jest przed przekazaniem Podarunku dla Wyjątkowej Osoby poinformować Beneficjenta o warunkach korzystania z Podarunku dla Wyjątkowej Osoby wynikającymi z niniejszego Regulaminu, w tym, o obowiązku zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz o skutku przyjęcia Podarunku dla Wyjątkowej Osoby, o którym mowa w ust. 4 poniżej. W przypadku nie udzielenia lub niewłaściwego udzielenia ww. informacji Beneficjentowi, Klient ponosi odpowiedzialność z tego tytułu i zobowiązany jest zaspokoić wszelkie roszczenia Beneficjenta.

4. Przyjęcie Podarunku dla Wyjątkowej Osoby stanowi potwierdzenie, że Beneficjent akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot Instytut Zdrowia i Urody Sekret Spa Barbara Buczyńska..
  2. Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa od 18.01.2016 do odwołania.
  3. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  4. Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  5. Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem (wkrótce uzupełnienie) inna którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  6. Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  7. Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.

UCZESTNICTWO

  1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
  2. W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
  3. Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
  4. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  5. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
  6. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  7. Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.

ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
  2. Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
  3. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  4. Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
  5. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  6. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.

ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY

  1. Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
  2. Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
  3. Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
  4. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  5. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  6. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
  7. Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres siedziby firmy: Modrzewiowa 4, 55-080 Smolec. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem e-mail. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
SEKRET SPA INSTYTUT ZDROWIA I URODY

sekret spa logo 2

Instytut Zdrowia i Urody Sekret Spa mieści się w miejscowości Smolec, położonej jedynie 4 km od Wrocławia.

Aktualności na blogu
TU JESTEŚMY

ul. Modrzewiowa 4, Smolec k. Wrocławia
tel: 884 861 888
info@sekretspa.pl

Czynne: 9:00–21:00

Rejestracja
pon–pt 10:00–18:00
sob 10:00–16:00